Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna w Rzeszowie

Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna w Rzeszowie

samorządowa instytucja kultury Województwa Podkarpackiego i Miasta Rzeszowa

Provincial and City Public Library in Rzeszow

municipal culture institution of Podkarpacie Province and City of Rzeszow

Воєводська і Міська Cуспільна Бібліотека у Жешові

PODKARPACKIE - przestrzeń otwarta

Rzeszów - stolica innowacji

Kultura w Rzeszowie

BIP WiMBP

Biuletyn Informacji Publicznej Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej w Rzeszowie

Licznik odwiedzin

Stronę odwiedzono:
27117995 razy

Pogoda

Swiat Pogody .pl

Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa 2.0

 


 


Kierunek Interwencji 1.1. Zakup i zdalny dostęp do nowości wydawniczych ze środków finansowych Ministra Kultury, Dziedzictwa Narodowego

Współpraca z

Współpraca z

Współpraca z

SBP

DKK

Logowanie do SOWA2

 

Deklaracja dostępności

Przeszłość w pamiątkach ukryta

Academica - Cyfrowa Biblioteka Publikacji Naukowych

System informacji prawnej Legalis

Stowarzyszenie Bibliotekarzy Polskich

Kalendarz wydarzeń

Pon Wto Śro Czw Pią Sob Nie
01 02 03 04 05 06 07
08 09 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Zapytaj bibliotekarza

fb WiMBP

 

Szkolenia, warsztaty i konferencje

SOCIAL MEDIA W BIBLIOTECE. SKUTECZNY MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY W BIBLIOTECE PUBLICZNEJ - szkolenie - relacja

06-07-2015

 

– odbyło się szkolenie bibliotekarzy podkarpackich

 

Soci@l media w bibliotece. Skuteczny marketing społecznościowy w bibliotece publicznej to temat szkolenia zorganizowanego przez Dział Instrukcyjno-Metodyczny Wojewódzkiej  i  Miejskiej Biblioteki Publicznej w Rzeszowie dla bibliotekarzy z bibliotek publicznych woj. podkarpackiego. Szkolenie odbyło się 30 czerwca 2015 roku w sali szkoleniowej przy ul. Langiewicza, a przeprowadziła je Ewa Lelek, instruktor ds. informacji WiMBP w Rzeszowie.

Celem szkolenia było zdobycie przez bibliotekarzy wiedzy na temat social media, jako narzędzia do promowania biblioteki i jej oferty oraz budowania więzi ze społecznością, a także zdobycie umiejętności świadomego i skutecznego korzystania z narzędzi social media.

W programie znalazły się treści związane z komunikacją marketingową, omówiono proces i poszczególne elementy komunikacji marketingowej, stare i nowe zasady marketingu biznesowego oraz cechy marketingu społecznościowego. Nieco uwagi poświęcono na zagadnienia teoretyczne związane z definicją i historią mediów społecznościowych w Polsce i na świecie. Zaprezentowano na przykładach konkretnych bibliotek wykorzystanie dostępnych narzędzi social media w praktyce. Uczestnicy szkolenia mieli możliwość zdefiniowania grup docelowych (grup otoczenia bibliotek) na podstawie określonych kryteriów i przy pomocy materiałów szkoleniowych. Omówiono zasady budowania relacji z klientami w social media. Zaprezentowano popularne wskaźniki aktywności w social media oraz istotne mierniki efektów kampanii społecznościowych, świadczące o sukcesie podjętych działań. Sporo uwagi poświęcono redagowaniu tekstów informacyjnych i zasadom webritingu w social media. Uczestnicy szkolenia dowiedzieli się między innymi jak zacząć gromadzić fanów na profilach bibliotek, jakie treści, w jaki sposób i z jaką częstotliwością publikować, jak skutecznie użytkować media społecznościowe w bibliotece. W końcowej części szkolenia, uczestnicy dowiedzieli się jak radzić sobie w potencjalnych sytuacjach kryzysowych w social media.

 

Wszystkim bibliotekarzom dziękujemy za aktywny udział w szkoleniu i zapraszamy na kolejne!

oprac. Ewa Lelek

Dział Instrukcyjno-Metodyczny WiMBP w Rzeszowie

_______________________________________________________________________________________

GALERIA

Redakcja witryny:
E-mail:

Copyright 2009 WiMBP Rzeszów.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Ideo Realizacja:
CMS Edito Powered by: