Stronę odwiedzono:
27117678 razy
|
„Profesjonalna obsługa klienta w bibliotece” to dwudniowe warsztaty z zakresu rozwoju osobistego bibliotekarzy, rozwijające umiejętności skutecznego procesu komunikacji w obsłudze użytkowników biblioteki. Uczestnicy poznali także metody pracy z trudnym klientem, nabyli umiejętność odmowy w sytuacji nieuzasadnionych roszczeń, poznali skuteczne sposoby przekonywania, doskonalili umiejętność wyrażania własnych opinii i przekonań.
Szkolenie odbyło się w dniach 5 i 6 października 2017 r. w sali szkoleniowej WiMBP w Rzeszowie przy ul. Langiewicza 17. Zostało zorganizowane w ramach Projektu „Siła kompetencji – kierunek wzmacniamy wizerunek”, dofinansowanego przez Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego.
Warsztaty przeprowadziła, wykorzystując metody aktywizujące uczestników, Joanna Banaś – psychoprofilaktyk, trener, coach; od kilku lat realizująca autorskie warsztaty w zakresie rozwijania kompetencji społecznych, w tym także dla bibliotekarzy.
Wszyscy uczestnicy otrzymali materiały szkoleniowe i zaświadczenia o ukończeniu szkolenia. Organizatorzy zapewnili także poczęstunek w formie tzw. „przerw kawowych” oraz obiady, a uczestnikom zamiejscowym – noclegi i kolacje w Hotelu „Hetman”, zlokalizowanym w pobliżu Sali szkoleniowej.
Projekt „Siła kompetencji – kierunek wzmacniamy wizerunek” został przygotowany i jest realizowany przez pracowników Działu Instrukcyjno-Metodycznego WiMBP w Rzeszowie.
Lucyna Kloczkowska
Kierownik Działu Instrukcyjno-Metodycznego
WiMBP w Rzeszowie
Dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
GALERIA