Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna w Rzeszowie

Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna w Rzeszowie

samorządowa instytucja kultury Województwa Podkarpackiego i Miasta Rzeszowa

Provincial and City Public Library in Rzeszow

municipal culture institution of Podkarpacie Province and City of Rzeszow

Воєводська і Міська Cуспільна Бібліотека у Жешові

PODKARPACKIE - przestrzeń otwarta

Rzeszów - stolica innowacji

Kultura w Rzeszowie

BIP WiMBP

Biuletyn Informacji Publicznej Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej w Rzeszowie

Licznik odwiedzin

Stronę odwiedzono:
27117538 razy

Pogoda

Swiat Pogody .pl

Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa 2.0

 


 


Kierunek Interwencji 1.1. Zakup i zdalny dostęp do nowości wydawniczych ze środków finansowych Ministra Kultury, Dziedzictwa Narodowego

Współpraca z

Współpraca z

Współpraca z

SBP

DKK

Logowanie do SOWA2

 

Deklaracja dostępności

Przeszłość w pamiątkach ukryta

Academica - Cyfrowa Biblioteka Publikacji Naukowych

System informacji prawnej Legalis

Stowarzyszenie Bibliotekarzy Polskich

Kalendarz wydarzeń

Pon Wto Śro Czw Pią Sob Nie
01 02 03 04 05 06 07
08 09 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Zapytaj bibliotekarza

fb WiMBP

 

Szkolenia, warsztaty i konferencje

Gamifikowanie literatury pięknej na smartfonach jako sposób zaangażowania pokolenia Y i Z w czytanie książek – warsztaty

13-12-2017

Gamifikowanie literatury pięknej na smartfonach jako sposób zaangażowania pokolenia Y i Z w czytanie książek
– warsztaty dla bibliotekarzy - relacja

 

Bibliotekarze z 16 bibliotek samorządowych w woj. podkarpackim uczestniczyli w warsztatach „Gamifikowanie literatury pięknej na smartfonach jako sposób zaangażowania pokolenia Y i Z w czytanie książek”.

 

Uczestnicy warsztatów dowiedzieli się co to jest gamifikacja i jakie są możliwości jej zastosowania w bibliotekach w promocji czytelnictwa oraz budowania relacji z klientami bibliotek. Prowadzącym był Marcin Skrabka, prawnik, wydawca, niezależny analityk rynku wydawniczego, realizator innowacyjnych projektów internetowych w zakresie gamifikowania literatury pięknej.

 

Zaprezentowane zostały założenia gamifikacji książek na przykładzie literatury popularnej. Poruszono zagadnienia związane z zasadami tworzenia oferty edukacyjnej w zakresie gamifikacji w bibliotekach, praktycznymi aspektami wdrożenia gamifikacji z uwzględnieniem założeń marketingu, kwestii prawnoautorskich oraz technologicznych.

 

W części warsztatowej prowadzący zaprezentował fińską edukacyjną platformę cyfrową do tworzenia gier mobilnych ActionTrack, a uczestnicy mieli okazję samodzielnie na tabletach i smartfonach wykonać poszczególne części gry, które posłużyły „ożywieniu” wybranych przez siebie książek.

 

Warsztaty odbyły się 28 listopada 2017 roku w sali szkoleniowej WiMBP w Rzeszowie, a jego organizatorem był Dział Instrukcyjno-Metodyczny.

 

Ewa Lelek
Dział Instrukcyjno-Metodyczny WiMBP w Rzeszowie

 ---------------------------------------------------------------------------

GALERIA

Redakcja witryny:
E-mail:

Copyright 2009 WiMBP Rzeszów.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Ideo Realizacja:
CMS Edito Powered by: