Stronę odwiedzono:
27118766 razy
|
W lustrze mediów : wizerunki wybranych subkultur, grup społecznych i zawodowych / Marek Sokołowski. - Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, 2012. - 393 s. : il., wykr. ; 23 cm.
(Komunikacja Społeczna, Komunikacja Medialna, Komunikacja Sieci)
„Problematyka dotycząca wizerunku wybranych subkultur oraz grup społecznych i zawodowych ukazana „w lustrze mediów” jest bardzo ważna oraz aktualna na progu drugiego dziesięciolecia XXI wieku, ponieważ sytuuje się wyraźnie w perspektywie naukowych przesłanek teoretycznych, poznawczych, a nawet utylitarnych. Wynika to m.in. stąd, że proces globalizacji związany z tworzeniem się zróżnicowanych społeczeństw informacyjnych wiąże się z intensywnym przekazem i oddziaływaniem medialnym, zwłaszcza ze strony telewizji, Internetu, radia i prasy oraz towarzyszących im dynamicznych reklam przestrzennych”.
Z recenzji wydawniczej
prof. zw. dr. hab. Kazimierza Wenty
Książkę zakupiono do zbiorów Czytelni Głównej, ul. Sokoła 13.