Stronę odwiedzono:
27112311 razy
|
Siła nawyku [Dokument dźwiękowy] : dlaczego robimy to, co robimy i jak można to zmienić w życiu i biznesie / Charles Duhigg ; przeł. Małgorzata Guzowska. - Warszawa : PWN, cop. 2013. - 1 płyta CD (12 godz. 9 min) : digital, stereo ; 12 cm.
Czyta Leszek Filipowicz.
Przyzwyczajenie jest drugą naturą człowieka, a nawyki mają potężną moc. Dlatego nałogowo palimy papierosy, chronicznie wybieramy nieodpowiednich partnerów, nieustannie sprawdzamy wiadomości na Facebooku, zawsze ścielimy łóżko lub nie ścielimy go nigdy. W książce "Siła nawyku" Charles Duhnigg udowadnia, że wyrobienie sobie nowych nawyków lub zmiana dotychczasowych może całkowicie odmienić czyjeś życie, a także funkcjonowanie państw, społeczeństw, przedsiębiorstw i grup zawodowych. Autor przekonuje, że zrozumienie i zmiana nawyków pomagają osiągać wymarzone cele.- Jak Lisa, otyła, przez wiele lat uzależniona od alkoholu i papierosów, zadłużona i niezdolna do utrzymania stałej pracy, stała się zgrabną kobietą sukcesu, wolną od nałogów? - Jak jednemu człowiekowi od reklamy udało się namówić Amerykanów do codziennego mycia zębów i dlaczego pasta Pepsodent stała się najbardziej znaną pastą do zębów na świecie - Dlaczego pływak Michael Phelps wygrał wyścig płynąć na oślep? - Co sprawia, że kawiarnie Starbucks odnoszą światowy sukces? - Jak firma Procter & Gamble przekonała klientów, że świeże powietrze wymaga pachnących odświeżaczy powietrza? Badania nad działaniami mechanizmów stojących za nawykami pomagają wielu firmom w dotarciu do klientów, planowaniu odpowiednich kampanii promocyjnych, usprawnianiu działania placówek zdrowia. [www.empik.com, 2013]
Audiobook zakupiono do zbiorów Wypożyczalni Muzycznej, ul. Żeromskiego 2.