Stronę odwiedzono:
27122065 razy
|
Nowoczesny bibliotekarz –
efektywna komunikacja podstawą dobrych relacji z klientem.
Szkolenie dla pracowników
29-30 kwietnia 2014 r., w sali szkoleniowej Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej w Rzeszowie przy ul. Langiewicza 17, odbyło się szkolenie dla pracowników: „Nowoczesny bibliotekarz – efektywna komunikacja podstawą dobrych relacji z klientem”. Szkolenie przeprowadziła Joanna Mróz – trener umiejętności psychologicznych z BD Center Spółka z o.o.
W trakcie dwudniowych warsztatów Joanna Mróz poinstruowała bibliotekarzy o roli mowy ciała w codziennych kontaktach z czytelnikiem. Uczestnicy ćwiczeń mogli przekonać się o wadze kontaktu wzrokowego, czy parafrazy – metody przydatnej w obsłudze czytelnika, pozwalającej zbudować z nim dobre relacje. Bibliotekarze mieli okazję zastosować metody otwartej komunikacji, pomagającej uniknąć sytuacji konfliktowych. Przekonali się również o roli asertywności w codziennych kontaktach.
Wszyscy uczestnicy szkolenia otrzymali certyfikaty ukończenia kursu, potwierdzające nabycie przez nich umiejętności efektywnej komunikacji z czytelnikiem.
Wykaz zagadnień objętych szkoleniem:
oprac. Łukasz Kleska
Dział Udostępniania Zbiorów
_______________________________________________________________________________
GALERIA